Klachten & garantie

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@delucious.be. Zo kunnen we samen het probleem proberen op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch is het mogelijk dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd. Hierdoor kunt u aanspraak maken op garantie. Wij vragen u van indien er schade is, van ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via info@delucious.be. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij deze kosteloos vervangen.

© 2022 - 2024 Delucious | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel